כפר דומא: שני פעילי ימין שנחקרו בשב"כ, משוחררים למעצר בית

    איתי גדסי No Comments on כפר דומא: שני פעילי ימין שנחקרו בשב"כ, משוחררים למעצר בית
    21:20
    06.05.24
    חדשות קול חי No Comments on חמאס הודיע על הסכמה לעסקה; בישראל טוענים: זו לא ההצעה שלנו | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השב"כ הודיע היום לבית המשפט על כוונתו לשחרר למעצר בית, שניים מהעצורים החשודים בהצתת בית משפחת דוואבשה בכפר דומא. אחד המשוחררים הנו קטין שנעצר לפני כשלשה שבועות, ובגיר שעצור מזה כשבוע.

    גורמים במשטרה ובשב"כ הדגישו כי קיימת התקדמות בחקירת הפרשה, וכי השחרור אינו מלמד על חוסר מעורבותם או על נסיגה של התביעה מהחשדות המתגבשות. עו"ד של העצורים – לעומת זאת – רואים בשחרור אקט של ניצחון.

    עו"ד אביחי חג'בי אשר מייצג את אחד העצורים מטעם ארגון חוננו: "בקשת המשטרה מעידה כאלף עדים כי האמת מנצחת. במהלך כל תקופת החקירה מסרנו שוב ושוב כי מדובר במי שחף מפשע וכל מטרת שרות הביטחון הכללי במהלך התקופה היתה לנסות להוציא מים מן האבן. התנהלות שרות הביטחון הכללי הייתה כפסיעה ממסירת הודאות שווא בשל הפגיעות הפיסיות האלימות המילולית ומניעת המפגש עם העו"ד".

    מארגון חוננו נמסר בתגובה: "בבקשת השחרור הזו מודה השב"כ לראשונה כי חוקריו החזיקו בתנאים בלתי אנושיים קטין חף מכל פשע. ההתנהלות לה אנו עדים בשבועות האחרונים עוד תלווה אותנו תקופה ארוכה, ואנו מקווים כי פרטי התנהלות השב"כ, אשר רק בדל ממנה נגלה עד כה לעיני הציבור, יצאו לאור השמש".



    0 תגובות